مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-21ورزشي

دعوت 3 نوجوان ورزشکار آذربایجان غربی به اردوی تیم های ملی شمشیربازی و پارکور


مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از دعوت سه نوجوان ورزشکار استان به اردوی تیم های ملی شمشیربازی و پارکور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، سجاد خوبدل  اظهار داشت: دانیال ولی نژاد و مبین رضوی 2 شمشیر باز نوجوان ارومیه ای به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور دعوت شدند و قرار است طی روزهای دوم تا یازدهم مهر ماه در مازندران در اردو حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: دعوت این 2 شمشیرباز در رده سنی نوجوانان برای نخستین بار در تاریخ شمشیربازی استان اتفاق افتاده است و همچنین علی هوشیار پارکورکار آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده و قرار است برای حضور در نخستین دوره رقابت های قهرمانی پارکور آسیا در اردو حضور یابد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: برای شرکت در مسابقات بین المللی آزاد شمشیربازی استانبول ترکیه، الهه قهرمانی و شیدا حسینی شمشیربازان استان به همراه چند شمشیرباز از استان های دیگر با هماهنگی فدراسیون اعزام شده اند و از روز یکشنبه به مصاف حریفان خود رفته اند و قرار است بعد از پایان مسابقات با شمشیربازان کشور ترکیه اردوی تمرینی برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت 3 نوجوان ورزشکار آذربایجان غربی به اردوی تیم های ملی شمشیربازی و پارکور

دعوت 3 نوجوان ورزشکار آذربایجان غربی به اردوی تیم های ملی شمشیربازی و پارکور