مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-21سياسي

حقوق و دستمزد کارگران نباید از تورم عقب بیافتد


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان این که کارگران اصلی ترین قشر زحتکش تولید هستند، تاکید کرد: حقوق و دستمزد آنها نباید از تورم عقب بیافتد چرا که این موضوع به روحیه و معیشت آنها و تولید آسیب می زند.

- ایسنا/یزد رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان این که کارگران اصلی ترین قشر زحتکش تولید هستند، تاکید کرد: حقوق و دستمزد آنها نباید از تورم عقب بیافتد چرا که این موضوع به روحیه و معیشت آنها و تولید آسیب می زند.

سید پرویز فتاح صبح امروز سه شنبه در حاشیه افتتاح خط تولید نخ پنبه ای پلی استر شرکت سلک باف یزد در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا و امام شهدا و دلاوردی های دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز در عرصه سازندگی و خدمات و تولید همانند دوران دفاع مقدس نیازمند روحیه جهادی و بسیجی وار هستیم.

وی با بیان این اخبار واصله کارخانه سلک باف یزد تا یک سال قبل ناخوشایند و بیانگر زیاندهی این واحد بود، گفت: خوشبختانه با راه اندازی خط جدید این واحد که 1000 تن به تولید نخ پنبه ای پلی استر از پارسال افزوده است، شاهد سودهی و فروش تمام محصولات تولیدی آن هستیم.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان این که تمام تولید این کارخانه که اکنون سالیانه 6000 تن است، در داخل کشور به فروش می رسد، بیان کرد: مواد اولیه این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق و دستمزد کارگران نباید از تورم عقب بیافتد

حقوق و دستمزد کارگران نباید از تورم عقب بیافتد