مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-21سياسي

بیش از 75 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در سیریک برگزار می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت: در شهرستان سیریک بیش از 75 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

- سید حسن فاطمی در گفتگو با قرار گرفته، از این رو ملاحظاتی را در اجرای برنامه ها به وجود آورده و در این راستا بخشی از برنامه های ما به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس بر گرفته از اربعین حسینی (ع) است، تصریح کرد: ایام هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای نشر فرهنگ امام حسین (ع) است که در زمان جنگ تحمیلی معیار رزمندگان دفاع مقدس بوده است، که برای بسیجیان بوجود آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه سپاه سیریک درباره اهمیت و جایگاه گرامیداشت دوران دفاع مقدس بیان داشت: دفاع مقدس به خاطر جایگاه ویژه آن به عنوان سنگر دفاع و تقابل مردم در مقابل تجاوز دشمنان و عاملی برای اتحاد مردم گرامی داشته می شود، که امیدوارم با همکاری مردم و بسیجیان این رویداد بزرگ مقاومت را به فرهنگ تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: بعضی از دستگاههای اجرایی از قبیل شهرداری ها، اتاق اصناف، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود جزو دستگاه هایی است که می تواند بیشترین کمک را به برگزاری هرچه بهتر مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 75 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در سیریک برگزار می شود

بیش از 75 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در سیریک برگزار می شود