مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-21سياسي

لزوم ارتباط مسئولان با فعالان اقتصادی و هماهنگی با بانک ها


رییس کل دادگستری هرمزگان خواستار ارتباط بیشتر مسئولان با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان برای رفع مشکلات آن ها از طریق هماهنگی با بانک ها و موسسات اعتباری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی صالحی صبح سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری شهرستان قشم با اشاره به ارزش و منزلت خدمت به مردم از منظر قرآن و روایات گفت: خدمت به جامعه در فرهنگ قرآنی و سیره اهل بیت علیهم السلام از ارزش و اهمیت فراوانی برخوردار است.

صالحی تأکید کرد: مردم سرمایه های کشور و نظام اسلامی هستند و خوشبختانه با تأسی از مکتب اهل بیت علیهم السلام همواره در سخت ترین شرایط همپای مسئولین در عرصه های مختلف مشارکت فعال دارند.

وی بر ضرورت رعایت شأن و منزلت شهروندان در مراجعه به دستگاه های مختلف نیز تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: همه ما باید برای مردم کار کنیم و خالصانه و با روی گشاده در جهت رضایت الهی به مطالبات و درخواست هایشان رسیدگی کنیم.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه خطاب به مسئولین حاضر در جلسه و رییس جدید دادگستری شهرستان قشم متذکر شد: باید در میان مردم زندگی کنید و درب اتاق تان همیشه به روی ارباب رجوع و به ویژه محرومین باز باشد، چرا که رسالت اصلی همه مسئولین توجه به امر خدمت گذاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتباط مسئولان با فعالان اقتصادی و هماهنگی با بانک ها

لزوم ارتباط مسئولان با فعالان اقتصادی و هماهنگی با بانک ها