مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-21سياسي

آغاز به کار تیم سفیران حمایت های روانی در هلال احمر کردستان


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به تجربه فعالیت تیم سفیران حمایت های روانی جمعیت هلال احمر در زلزله کرمانشاه، گفت: با همکاری ادارات مرتبط، - ایسنا/کردستان معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به تجربه فعالیت تیم سفیران حمایت های روانی جمعیت هلال احمر در زلزله کرمانشاه، گفت: با همکاری ادارات مرتبط، این تیم دوباره در کردستان تشکیل و فعالیت خود را از سر گرفت.

بابک قنبری امروز سه شنبه (30شهریورماه) در اولین جلسه هماهنگی طرح سفیران حمایت های روانی استان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر علاوه بر وظایف ذاتی خود از جمله امداد و نجات، کمک به مردم و فعالیت های بشر دوستانه، در بخش های دیگری نیز در ذیل فعالیت های سازمان جوانان اقداماتی را انجام می دهد که از آن جمله آن می توان به طرح حمایت های روانی پس از وقوع مخاطرات اشاره کرد.

وی افزود: طرح سفیران حمایت های روانی که مخفف آن سحر است، تیمی متشکل از افراد متخصص در زمینه های مددکاری اجتماعی، مشاوره و روانشناسی بوده و با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری و بهزیستی استان تشکیل شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از هفته آینده یک دوره آموزشی فشرده برای شرکت کنندگان در این تیم برگزار شده و از اواسط مهرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار تیم سفیران حمایت های روانی در هلال احمر کردستان

آغاز به کار تیم سفیران حمایت های روانی در هلال احمر کردستان