مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-21سياسي

انقلاب اسلامی امثال «حاج قاسم سلیمانی ها» را تربیت کرد


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی شخصیت هایی را ساخت که در دنیا کم نظیر بودند، انقلاب اسلامی امثال حاج قاسم سلیمانی ها را تربیت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت جهاد و دفاع مقدس که به صورت ویدئو کنفرانس در محل حسینیه ثارالله به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، از شهدای جهاد ودفاع مقدس به عنوان ارزش های بالقوه انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس اقتدار ملت ایران و از یوم الله است.

وی با اشاره به حرکت امام راحل(ره) برای تشکیل حکومت اسلامی، گفت: مهمترین کار امام(ره) این بود که جهت فکری را عوض کرد، و دنیا را متأثر از فکر اسلامی نمود لذا می بینیم این حرکت امام (ره) در مسلمانان امروز متجلی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امام فرمودند، دنیا از اسلام سیلی خورده و ما باید این موارد را برجسته کنیم، زیرا فکر اسلام کارایی و توانمندی دارد.

وی با دعوت از حضار، تأکید کرد: به آیندگان بگوییم که امام آمد و افکار را عوض کرد، انقلاب اسلامی شخصیت هایی را ساخت که در دنیا کم نظیر بودند، انقلاب اسلامی امثال حاج قاسم سلیمانی ها را تربیت کرد، لذا ما یک ملت ثروتمندی هستیم، سعی همه ما این باشد که فضا را آماده ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی امثال «حاج قاسم سلیمانی ها» را تربیت کرد

انقلاب اسلامی امثال «حاج قاسم سلیمانی ها» را تربیت کرد