مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-21اقتصادي

انرژی خورشیدی منبع درآمد مددجویان ایلامی می شود


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مددجویان جویای شغل این نهاد با راه اندازی پنل های خورشیدی علاوه بر اینکه صاحب شغل و درآمد می شوند در زمینه تولید برق نیز مشارکت خواهند کرد.

- قنبر موسی نژاد صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مددجویان جویای شغل این نهاد با راه اندازی پنل های خورشیدی علاوه بر اینکه صاحب شغل و درآمد می شوند در زمینه تولید برق نیز مشارکت خواهند کرد.

وی افزود: امسال تعداد 300 طرح اشتغال زایی پنل های خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد استان  راه اندازی می شود که اجرای این طرح ها تحول خوبی در زمینه درآمدزایی برای خانواده ها ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: طرح پنل های خورشیدی از مشاغل پایدار و با درآمد مناسب برای مددجویان استان هستند؛ در اجرای طرح های پنل های خورشیدی با توجه به اینکه بر اساس تفاهم نامه کمیته امداد با شرکت توانیر، خرید برق تولیدی مددجویان کمیته امداد توسط شرکت توانیر تا 20 سال تضمین شده است لذا تقاضای ما از بانک این است که  قرار داد خرید تضمینی 20 ساله برق مجریان طرح ها به عنوان ضمانت در نظر گرفته شود تا اجرای این طرحها با مشکل مواجه نشود.

موسی نژاد با عنوان اینکه راه اندازی طرح های  پنل های خورشیدی به عنوان شغل و منبع درآمد برای نخستین بار است در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انرژی خورشیدی منبع درآمد مددجویان ایلامی می شود

انرژی خورشیدی منبع درآمد مددجویان ایلامی می شود