مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-21سياسي

دوران دفاع مقدس از مقاطع فراموش نشدنی تاریخ ایران معاصر است


دوران دفاع مقدس از مقاطع فراموش نشدنی تاریخ ایران معاصر و پرافتخارترین دوران نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

- ، امیر سرتیب حسین محمدی با اشاره به اینکه، دوران دفاع مقدس از مقاطع فراموش نشدنی تاریخ ایران معاصر به شمار می رود، گفت: جنگ زمانی به ایران اسلامی تحمیل شد که هنوز ساختارهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور بعد از پیروزی انقلاب ثبات و قوام لازم را نداشت.

محمدی با یادآوری اینکه، جنگ زمانی تحمیل شد که ایران اسلامی به دلیل آشوب های گروه های معاند و مخالف انقلاب و نظام اسلامی در داخل، با شرایط خاصی مواجه بود، گفت: آن دوران جمهوری اسلامی حرکت خود برای ایجاد ساختارهای مختلف و ثبات و قوام را آغاز کرده بود.

این استاد دانشگاه با تاکید براینکه دشمن خیال خامی را در سر می پروراند که عامل اصلی در آغاز جنگ تحمیلی بود، گفت: دشمن تصور می کرد در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه مادی و معنوی می تواند به هدف خود برسد.

محمدی به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره و با بیان اینکه آن دوران دستاوردهای مهمی را در بخش های داخلی و خارجی به همراه داشت، گفت: در بخش داخلی می توان به وحدت و انسجام ملی، خودباوری و اعتماد به نفس، تحول در صنایع دفاعی و بومی شدن آن، استفاده از پتانسیل و ظرفیت داخلی در جهت خودکفایی در حوزه های مختلف اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران دفاع مقدس از مقاطع فراموش نشدنی تاریخ ایران معاصر است

دوران دفاع مقدس از مقاطع فراموش نشدنی تاریخ ایران معاصر است