مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-21سياسي

20هزار پیشکسوت کرمانشاهی دفاع مقدس تجلیل می شوند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، از بیش از 20هزار پیشکسوت کرمانشاهی دفاع مقدس تجلیل می شود.

- ، سردار ناصر باباخانی صبح امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر و رزمنده کرمانشاهی که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، اظهار کرد: از یک میلیون ایثارگری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور از آنها تجلیل می شود، حدود 20 هزار نفر آن کرمانشاهی است که در هفته دفاع مقدس انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به ثمرات خوب دفاع مقدس برای کشور، افزود: یکی از ثمرات مهم دفاع مقدس جلوه هایی از ایثار است که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس خلق نمودند و لازم است این روزها این فرهنگ پاس داشته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه تصریح کرد: مردم به ویژه جوانان در دوران دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار، آیین و فرهنگی از ایثار، شهامت، شجاعت و مقاومت در برابر ظلم را با هدایت امام راحل به ماندگار گذاشتند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس، زمینه سازی برای فرهنگی مقدس بود که قطعاً به یادگار خواهد ماند و ما وظیفه داریم این فرهنگ گرانمایه و گنجینه بزرگ را به نسل های آینده ترویج دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20هزار پیشکسوت کرمانشاهی دفاع مقدس تجلیل می شوند

20هزار پیشکسوت کرمانشاهی دفاع مقدس تجلیل می شوند