مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-21بين الملل

یکی از غول های حوزه ارتباطات در فلسطین اشغالی هک شد


تنها چند روز پس از اعلام نفوذ به دانشگاه صهیونیستی «بارایلان» و پیش از آن، سرقت اطلاعات حدود هفت میلیون صهیونیست، منابع عبری زبان خبر دادند که یکی از غول های بزرگ حوزه ارتباطات در سرزمین های اشغالی هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت ، امروز (سه شنبه)، خبر داد که یکی از بزرگترین شرکت های ارتباطی رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به نقل از یدیعوت آحارانوت گزارش داد که این اقدام دیشب رخ داده و هکرها با نفوذ به سامانه های شرکت ارتباطی Voicenter سیستم ارتباطات یکی از بزرگترین شرکت های صهیونیستی را فلج کرده اند.

طبق این گزارش، Voicenter یکی از شرکت های پیشگام  در فلسطین اشغالی است که به شرکت های فعال در حوزه بازرگانی خدمات ارائه می کند.

از جمله شرکت هایی که از Voicenter خدمات دریافت می کنند، می توان به شرکت رایانه ای آمریکایی-صهیونیستی چک پوینت و شرکت ارتباطی پارتنر (سابقا با عنوان اورنج شناخته می شد)، شرکت اکسفون ارائه دهند خدمات تلفن همراه بین المللی و خدمات اینترنتی، سیمیلار وب ارائه دهند خدمات آنالیز وب، شرکت جیت ارائه دهنده خدمات حمل ونقل اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از غول های حوزه ارتباطات در فلسطین اشغالی هک شد

یکی از غول های حوزه ارتباطات در فلسطین اشغالی هک شد