مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-21اقتصادي

تسریع در روند واکسیناسیون کرونا با اجرای طرح محله به محله در فاریاب


رییس شبکه بهداشت شهرستان فاریاب گفت: در ادامه طرح خانه به خانه که با هدف تزریق هرچه سریعتر واکسن کرونا تا رسیدن به واکسیناسیون عمومی درحال انجام است، - بیدلی، رییس شبکه بهداشت شهرستان فاریاب در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در ادامه طرح خانه به خانه که با هدف تزریق هرچه سریعتر واکسن کرونا تا رسیدن به واکسیناسیون عمومی درحال انجام است، طرح محله به محله نیز با همکاری و مساعدت بهداری سپاه شهرستان راه اندازی شد.

وی ادامه داد: بر این اساس پایگاه های موقت واکسیناسیون در سطح شهر، شهرک ها، مساجد و روستاها به صورت پایگاه های ثابت و سیار تزریق واکسن برپا می شوند.

بیدلی عنوان کرد: پایگاه های موقت و سیار که در سه نوبت صبح، ظهر و شب فعالیت می کنند، اطلاع رسانی قبلی از طریق دهیاری ها و شوراهای شهر و یا فراخوان در فضای مجازی و یا به صورت تلفنی انجام می شود؛ همچنین در حین تزریق از طریق بلندگوهای صوتی که در اختیار است نیز مردم را دعوت به تزریق واکسن می کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتمام توان و با به کارگیری از ظرفیت حداکثری شهرستان گام مهمی در امر واکسیناسیون سراسری علیه کووید19 برداشته ایم و امیدوار هستیم تلاش های شبانه روزی تمام همکاران و مسؤولان شهرستانی که واقعا مصمم تر از همیشه پای کار هستند، ان شاءالله مثمر ثمر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در روند واکسیناسیون کرونا با اجرای طرح محله به محله در فاریاب

تسریع در روند واکسیناسیون کرونا با اجرای طرح محله به محله در فاریاب