مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:402021-09-21اقتصادي

200 واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: از خردادماه امسال تاکنون تسهیلات رونق تولید به 202 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

- ، علی تشنه دل صبح سه شنبه در سیصد و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری درباره تسهیلات رونق تولید، بیان کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید 1400 تا کنون 377 واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 30 هزار میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند.

وی افزود: از خردادماه امسال تاکنون در حدود 6 هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 202 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است که 62 واحد به ارزش حدود شش هزار و 100 میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و 140 واحد به ارزش حدود 570 میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ابراز کرد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از هفت هزار میلیارد ریال به 15 واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی چهار واحد تولیدی صنعتی استان بررسی شد.

تشنه دل افزود: از ابتدای تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در استان سمنان، مشکلات بیش از یک هزار و300 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و در راستای رفع موانع موجود و پشتیبانی و مانع زدایی از واحدها دو هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

200 واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند