مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-20سياسي

اصلاح طلبان پاسخگو باشند نه مطالبه گر/ به تخلفات دولت روحانی رسیدگی شود


رییس فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی مجلس گفت: تخلفات و ترک فعل دولت سابق باید مورد رسیدگی قرار گیرد و اصلاح طلبان هم به جای مطالبه گری از دولت جدید، - باید پاسخگوی عملکرد دولت روحانی باشند.

محسن زنگنه در گفتگو با از مرز 50 میلیون دوز عبور کرده است.

وی بیان کرد: تسریع در واردات واکسن و واکسیناسیون عمومی کرونا در شرایطی رخ داده که هیچ تحولی در نظام بین الملل رخ نداده و جمهوری اسلامی ایران مذاکره ای انجام نداده و عضو FATF هم نشده است.

رییس فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: همین یک مؤلفه کافی است که نشان دهد دولت سیزدهم عزم جدی برای رفع مشکلات کشور دارد، این در حالی است که بسیاری از مطالبات به حق مردم در هشت سال گذشته پیگیری نشد.

زنگنه تأکید کرد: با عملکرد مثبت و قابل دفاع دولت سیزدهم، مردم قطعاً در آینده نزدیک بیش از گذشته به ناکارآمدی ها و ترک فعل هایی که در دولت گذشته به بهانه های مختلف انجام شده بود، پی می برند.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه این روزها برخی از اصلاح طلبان با ایجاد تردید نسبت به وعده های دولت رییسی در صدد چالش آفرینی در اقدامات دولت هستند و آیا این جریان سیاسی می تواند از دولت جدید مطالبه گری کند، گفت: زمانی که دولت روحانی روی کار آمد در دو سال اول فقط مطالبه گری می کرد و خودشان را در معرض مطالبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان پاسخگو باشند نه مطالبه گر/ به تخلفات دولت روحانی رسیدگی شود

اصلاح طلبان پاسخگو باشند نه مطالبه گر/ به تخلفات دولت روحانی رسیدگی شود