مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-20ورزشي

اجرای 100 برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه ورامین


فرمانده سپاه ناحیه ورامین از اجرای بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی طی هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: روز هم که بسته های معیشتی اضافه شود تا روز رزمایش اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین در تمامی پایگاه های مقاومت، گشت رضویون را در شبها داریم که به منظور افزایش امنیت پایدار مردمی و کمک به برقراری نظم و امنیت عمومی برقرار خواهد شد.

وی ادامه داد: تورهای ایست بازرسی نمادین که به پخش شیرینی و شکلات و بسته های فرهنگی اقدام می کنند در گلوگاه های 17 گانه ورودی شهرستان انجام خواهد شد و حضور سازمان یافته بسیجیان را در روز دوم مهرماه در تمامی نمازهای جمعه شهرستان خواهیم داشت همچنین دیدار با ائمه جمعه نیز در دستور کار قرار دارد، برنامه ای با نام کاروان نمادین دفاع مقدس خواهیم داشت که حوزه های مقاومت اقدام به اجرای آن می کنند.

فرمانده سپاه ورامین تصریح کرد: از دیگر برنامه های این هفته، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی، دو میدانی، دارت، طناب کشی، مسابقات فوتسال و والیبال و پیاده روی خانوادگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 100 برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه ورامین

اجرای 100 برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه ورامین