مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 02:002021-09-20بين الملل

گروه های فلسطینی درصدد تشدید اقدامات خود علیه توافق آمریکا و آنروا


جریان های ملی و اسلامی فلسطینی در نوار غزه دردصد تشدید فعالیت های مردمی و ملی خود با هدف اعمال فشار بر آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی آنروا جهت لغو توافق خود با آمریکا هستند.

- جریان های ملی و اسلامی فلسطینی در نوار غزه دردصد تشدید فعالیت های مردمی و ملی خود با هدف اعمال فشار بر آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی "آنروا" جهت لغو توافق خود با آمریکا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آمریکا و آنروا 15 مه گذشته توافقی را برای ازسرگیری کمک های مالی واشنگتن به این آژانس با شروطی ویژه به امضا رساندند.

ماهر مزهر، عضو کمیته مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین عنوان کرد که گروه های فلسطینی قاطعانه مخالف این توافق هستند و از طریق برنامه ها و فعالیت های مردمی در مناطق فعالیت آنروا یعنی کرانه باختری، نوار غزه، اردن، سوریه و لبنان برای لغو آن تلاش خواهند کرد.

مزهر به نمایندگی از گروه های فلسطینی در غزه تصریح کرد که این توافق بخش عمده آوارگان فلسطینی از جمله کسانی که آموزش نظامی را در ارتش آزادی بخش فلسطین یا دیگر گروه های فلسطینی دیده اند، شامل می شود و توافق مذکور موجب توقف کمک مالی آنروا به صدها هزار آواره خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های فلسطینی درصدد تشدید اقدامات خود علیه توافق آمریکا و آنروا

گروه های فلسطینی درصدد تشدید اقدامات خود علیه توافق آمریکا و آنروا