مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 21:502021-09-20اجتماعي

آموزش 90 درصد مدارس عشایری خوزستان حضوری است


رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: براساس تصمیماتی که ابلاغ شد، آموزش در مدارس عشایری با تراکم جمعیتی زیر 15 نفر، از ابتدای مهر به صورت حضوری است.

- ایسنا/خوزستان رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: براساس تصمیماتی که ابلاغ شد، آموزش در مدارس عشایری با تراکم جمعیتی زیر 15 نفر، از ابتدای مهر به صورت حضوری است.

رضا فرامرزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آموزش حضوری در 90 درصد مدارس عشایری خوزستان، اظهار کرد: براساس تصمیماتی که ابلاغ شد، آموزش در مدارس عشایری با تراکم جمعیتی زیر 15 نفر، از ابتدای مهر به صورت حضوری است.

با توجه به اینکه جمعیت اغلب مدارس عشایری ما اینگونه هستند، بنابراین 90 درصد مدارس با رعایت همه پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری بازگشایی می شوند.

وی در خصوص آموزش دانش آموزان کوچ رو ادامه داد: بخشی از دانش آموزان ما کوچ رو هستند که تا مستقر شدن آن ها ممکن است آموزش این دسته از دانش آموزان تا نیمه مهر ماه آغاز شود.

رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان با بیان اینکه از نظر تعداد مدارس، آموزش حدود 90 درصد آن ها به صورت حضوری خواهد بود، خاطرنشان کرد: آموزش در 10 درصد دیگر مدارس غیرحضوری است.

برخی مدارس پرجمعیت هستند که نمی توان از ابتدای مهر آن ها را بازگشایی کرد در نتیجه بازگشایی این مدارس تدریجی و اقتضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 90 درصد مدارس عشایری خوزستان حضوری است

آموزش 90 درصد مدارس عشایری خوزستان حضوری است