مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 20:152021-09-20سياسي

اعزام 300 خادم افتخاری به حرم امام حسین(ع)


دبیر ستاد خادمان افتخاری حرم امام حسین (ع) با تاکید بر این که برنامه ریزی انجام شده برای اربعین حسینی و سفر زائران به عتبات عالیات متناسب با این مراسم عظیم نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید احسان سرکشیکیان در نشست خبری ستاد خادمان افتخاری حرم امام حسین (سَخاء الحسین (ع)) با اشاره به اهمیت مراسم اربعین حسینی در عتبات عالیات به عنوان بزرگ ترین تجمع تاریخ بشریت بیان کرد: این مراسم یک ظرفیت عظیم و مقدمه ای برای ظهور حضرت بقیت الله الاعظم (عج) است و باید با این دیدگاه به آن نگریسته شود.

وی ظرفیت خادمان افتخاری حرم امام حسین (ع) را یک ظرفیت ملی دانست و گفت: انتظار داشته و داریم که مسؤولان کشور و دست اندرکاران برنامه ریزی سفرهای اربعینی به این ظرفیت ایجاد شده توجه بیشتری نشان دهند.

دبیر سخاء الحسین (ع) همچنین افزود: متأسفانه در همین روزها و همچنان شاهد سردرگمی مردم درباره روند تشرف به عتبات عالیات در ایام اربعین و افزایش سرسام آور قیمت بلیت سفر  هستیم، بنابراین باید گفت این گلایه وجود دارد که برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: البته مُنکر مشکلات موجود بویژه در موضوع همه گیری بیماری دسته جمعی و به سبب عدم راهگشایی از سوی مسؤولان مربوطه سلب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 300 خادم افتخاری به حرم امام حسین(ع)

اعزام 300 خادم افتخاری به حرم امام حسین(ع)