مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 18:352021-09-20سياسي

تاکید ستاد اربعین، صیانت از سلامت مردم است/امسال پیاده روی در سطح کشور انجام نمی شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به پویش برگزاری مراسم زیارت اربعین در منازل گفت: با توجه به شرایط کرونایی تاکید و دستورالعمل ستاد اربعین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی در جلسه قرارگاه مقابله با کرونا در استان زنجان اظهار کرد: طبق دستورالعمل کشوری مدیریت و ساماندهی ستاد اربعین این استان با 12 کمیته زیر مجموعه تشکیل و الزامات بهداشتی پیاده روی اربعین پس از بومی سازی آن به فرمانداران شهرستان ها نیز تدوین شده است که در صورت تصویب ابلاغ خواهد شد.

وی اضافه کرد: کشور عراق برای اربعین امسال 60 هزار نفر سهمیه به ایران اختصاص داده است و در این میان اعزام زائران فقط بصورت هوایی خواهد بود.

مرادی افزود: زائران و موکب داران اربعین امسال باید 2 دُز واکسن را تزریق کرده باشند و 72 ساعت قبل از پرواز نیز تست pcr پی سی آر منفی و کارت واکسن به همراه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه 2 نوع سهمیه برای اعزام به اربعین استان ها اعلام شده است، گفت: سهمیه اول، موکب داران و خادمان در مواکب گذاشته شده است.

این مسؤول با اشاره به فعالیت 26 موکب ثبت شده دارای مجوز از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات ادامه داد: پس از پیگیری ها پنج موکب با 105 خادم همچنین 355 نفر از زائران مردمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ستاد اربعین، صیانت از سلامت مردم است/امسال پیاده روی در سطح کشور انجام نمی شود

تاکید ستاد اربعین، صیانت از سلامت مردم است/امسال پیاده روی در سطح کشور انجام نمی شود