مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 18:152021-09-20سياسي

پیشکسوتان دفاع مقدس خاطرات خود را ثبت کنند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: رزمندگان، جانبازان و ایثارگران با ثبت خاطرات و وقایع دوران دفاع مقدس در راستای ترسیم جایگاه h ستان در دوران دفاع مقدس مشارکت داشته باشند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: رزمندگان، جانبازان و ایثارگران با ثبت خاطرات و وقایع دوران دفاع مقدس در راستای ترسیم جایگاه h ستان در دوران دفاع مقدس مشارکت داشته باشند.

محسن رشیدی در بازدید خبرنگاران از باغ موزه دفاع مقدس لرستان که امروز 29 شهریورماه در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس انجام گرفت، این هفته را فرصتی برای ترویج و نهادینه سازی ارزش های دفاع مقدس در جامعه دانست و اظهار کرد: در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های هفته دفاع مقدس 22 کمیته در استان تشکیل شده است.

وی با تأکید بر بازگویی نقش لرستان در دفاع مقدس، اضافه کرد: استان لرستان در دوره دفاع مقدس خاکریز دوم بود و از سه استان مرزی پشتیبانی می کرده است و در عملیات های مختلف نیز نقش مهمی ایفا کرده است.

رشیدی با بیان اینکه از همه نقش آفرینان در دفاع مقدس انتظار داریم وقایع جنگ را برای نسل های آینده ترسیم کنند، تصریح کرد: متاسفانه تاکنون آن چنان که شایسته بوده نقش رزمندگان لرستان تبیین نشده است که در این راستا از همه رزمندگان، جانبازان و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان دفاع مقدس خاطرات خود را ثبت کنند

پیشکسوتان دفاع مقدس خاطرات خود را ثبت کنند