مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 17:502021-09-20سياسي

ظرفیت های بسیج دانشجویی را باید به کار بگیریم


بسیج دانشجویی در ابعاد مختلف ظرفیت های خوبی دارد که برای حل مسائل و مشکلات باید به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز با مسوولان دارد که برای حل مسائل و مشکلات باید به کار گرفته شود.

خلیلیان خاطرنشان کرد: با بهره مندی از این نظرات تلاش میکنیم در دوره جدید مدیریت استان یک راهبرد درست با مشارکت همه گروه ها داشته باشیم تا مسائل و مشکلات را با همفکری جمعی و با حضور همه نیروها و ظرفیت های استان برطرف کنیم شاهد بهبود شرایط استان باشیم.

تزریق 100 هزار دوز واکسن توسط دانشجویان بسیجی صادق شاهوارپور مسوول سازمان بسیج دانشجویی خوزستان نیز در این دیدار، اظهار کرد: اهداف و برنامه های بسیج دانشجویی از ابتدای انقلاب اسلامی، ترویج و تحقق فرامین و آرمان های امام بوده است.

وی افزود: رسالت بسیج دانشجویی از نگاه مقام معظم رهبری پیگیری مطالبات مردم به طور تخصصی با تکیه بر کار پژوهشی و علمی است.

شاهوارپور با اشاره به نمونه های موفقی از مطالبه گری بسیج دانشجویی در سال های اخیر، عنوان کرد: علاوه بر مطالبه گری، در عمل نیز دستان پرتوان بسیج دانشجویی فعال است و به طور مثال تا امروز بیش از 100 هزار دوز واکسن توسط بچه های جهادی بسیج دانشجویی تزریق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های بسیج دانشجویی را باید به کار بگیریم

ظرفیت های بسیج دانشجویی را باید به کار بگیریم