مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 16:502021-09-20سياسي

فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن(ع) در گلستان آغاز شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی و خدمت رسانی امام حسن(ع) در گلستان آغاز شد.

- حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه دوشنبه در قرارگاه خدمت رسانی امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: قدم های اولیه گام دوم انقلاب و تغییراتی که در عرصه حکمرانی کشور به وجود آمده نویدبخش حکمرانی انقلابی مبتنی بر آرمان های انقلاب اسلامی و نوید تحول همه جانبه در عرصه های اجرایی و تقنینی و فرهنگی کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در ابتدای انقلاب که دشمن تلاش می کرد با ارائه اسلام التقاطی و قرائت های انحرافی از اسلام و انقلاب اسلامی را به انحراف بکشاند امام با هوشمندی و درایت و حکمت مثال زدنی و با تشخیص دقیق و به موقع این خط انحرافی دستور تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی را صادر کردند که این سازمان بتواند قرائت صحیحی از اسلام ناب را عهده دار شود.

گرزین گفت: امروز دنیا بر پایه تبلیغات می چرخد و دشمن سعی کرده تئوری های متوهمانه خود را با تبلیغات وسیع و با یک پروپاگاندای رسانه ای مستحکم با همه ابزارهای رسانه ای به عنوان یک مبانی حاکم، صحیح، درست و پیشرفته به افکار عمومی دنیا القا کند.

وی تصریح کرد: یقیناً تبلیغات صحیح در برابر تبلیغات ناجوانمردانه دشمن علاوه بر اینکه می تواند دست دشمن و نقشه های آنها را خنثی کند همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن(ع) در گلستان آغاز شد

فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن(ع) در گلستان آغاز شد