مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 16:502021-09-20ورزشي

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: باید راهبرد «رونق نشاط عمومی» اتخاذ شود


یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم اتخاذ راهبرد رونق نشاط عمومی در قالب برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی برای افزایش شادی و نشاط در محلات و مناطق حاشیه نشین کشور تاکید کرد.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: باید راهبرد رونق نشاط عمومی اتخاذ شود یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم اتخاذ راهبرد رونق نشاط عمومی در قالب برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی برای افزایش شادی و نشاط در محلات و مناطق حاشیه نشین کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی آقامحمدی در چهاردهمین نشست طرح تحول محلات کشور که با حضور نمایندگان دستگاه های ذی ربط در وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در محلات و مناطق حاشیه نشین کشور اولویتی جدی و اساسی است، تصریح کرد: واقعیت امر این است که امروز اهتمام جدی در همه دستگاه های حاکمیتی و اجرایی کشور برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی محلات وجود دارد.

وی با بیان اینکه مهم ترین چالش محلات کشور گسترش اعتیاد است، افزود: در مساله اعتیاد نقطه هدف نباید صرفا مساله مواد مخدر باشد زیرا به تجربه دیده شده که کنترل مواد و محدودساختن دسترسی به آن عملا باعث سوق دادن فرد معتاد به زمینه های دیگر اعتیاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: باید راهبرد «رونق نشاط عمومی» اتخاذ شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: باید راهبرد «رونق نشاط عمومی» اتخاذ شود