مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 16:302021-09-20سياسي

توزیع 355 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: خوشبختانه استان مرکزی در شرایط کرونایی با مشارکت مردم، خیرین و دستگاه های مختلف خوش درخشید که توزیع 355 هزار بسته معیشتی و سازماندهی 15 هزار بسیجی برای اجرای طرح شهید سلیمانی بخشی از این دستاورد عظیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آیین رزمایش اعتماد به نصرت الهی است و بسیجیان در طول این سال ها با اعتماد به خداوند و به کارگیری اراده مامی توانیم و روحیه جهادی تهدیدات را به فرصت های بزرگ تبدیل کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: ملت ایران در طول 42 سال گذشته با روحیه و رفتار بسیجی حماسه های بزرگی خلق کردند و این درس بزرگی است که باید برای تقویت فرهنگ و روحیه بسیجی تلاش کنیم و این فرهنگ ارزشمند را به نسل جوان منتقل کنیم.

کریمی ادامه داد: بسیج بر پایه مسجد توانسته موفقیت های بزرگی کسب کند و همواره در رفع بحران ها نقش آفرینی موثر داشته و لذا امروز احیای مسجد محوری و تقویت فرهنگ بسیجی ضروری و قطعا لازمه حل مشکلات است.

وی اضافه کرد: یکی از کارکردهای مساجد در کنار قطب مذهبی و فرهنگی بودن آن بودن پایگاه مدیریتی اجتماعی جامعه است و نقش موثری در راستای حل مشکلات مردم و جامعه دارد و انقلاب اسلامی برپایه مسجد تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 355 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی

توزیع 355 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی