مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 16:252021-09-20سياسي

توضیحات مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص ورودی شهر دهدشت/ انتقاد از مسئولان شهرستان


در چند روز گذشته در خصوص پروژه های اطراف شهردهدشت و مخصوصاً در خصوص ورودی های دهدشت صحبت هایی شده که کاش دوستان اطلاعات دقیقی را کسب می کردند و بعد مطالب را منتشر می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک اقبالی گفت: دهدشت چهار ورودی  دارد که سه ورودی  در دستور کار حوزه راه  و شهرسازی قرار دارد، که  باید در آن  کارهای اجرایی  صورت پذیرد ، هر چند به لحاظ تفکیک راه روستایی وراه فرعی ، همه ورودی های اطراف دهدشت راه فرعی حساب می شوند وباید تحویل راهداری می شد، اما به دلیل  مشکلات خاصی که داشت  تحویل راهداری نشد و در اختیار راه و شهرسازی برای اصلاح و تعریض قرار گرفت .

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بعضی از پروژه ها هیچ منبع تامین اعتبار برای اینکه پروژه ادامه پیدا کند نداشتند، به عنوان مثال ورودی دهدشت به سمت طولیان در سال های گذشته با پروژه قلعه رییسی دیشموک در یک طرح  قرار داشته ،و اعتباری که برای این پروژه هزینه می شد  با آن پروژه  یکی بوده  و با تفکیک راه روستایی  این پروژه از پروژه قلعه رییسی  جدا و هیچ محلی  برای تامین اعتبار وجود نداشت.

 نیک اقبالی افزود: ای کاش یکی از مسئولین شهرستان  حتی این سوال را می پرسید که در حال حاضر این پروژه از چه محلی تامین اعتبار می شود؟ با رایزنی هایی که شد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص ورودی شهر دهدشت/ انتقاد از مسئولان شهرستان

توضیحات مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص ورودی شهر دهدشت/ انتقاد از مسئولان شهرستان