مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 16:252021-09-20اقتصادي

معاون استاندار تهران: برای اداره شهرها نیازمند درآمد پایدار هستیم


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: با صدور پروانه های ساختمانی و اخذ جریمه کمیسیون های ماده 100 نمی توان شهر را اداره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در حاشیه بهره برداری از 6 طرح عمرانی در شهرستان بهارستان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با صدور پروانه ساختمانی و اخذ جرایم کمیسیون ماده 100 نمی توان شهرداری را اداره کرد، اداره کردن شهر نیازمند درآمد پایدار است.

وی گفت: برای ایجاد درآمد پایدار باید پروژه های ماندگار با مشارکت مردم و بخش خصوصی در شهر تعریف و بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذار در طرح های عمرانی و مشارکت در پروژه ها به وجود آورد تا انگیزه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهر ترغیب شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اهداف سفر یک روزه خود به شهرستان بهارستان، بیان کرد: در سفر امروز که در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس انجام شد، شش طرح عمرانی و خدماتی شهرداری های گلستان و صالحیه با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات احداث آنها آغاز و کلنگ زنی شد که با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها، ضمن خدمت رسانی بیشتر به مردم عزیز این شهرها، رشد و شکوفایی و عمران و آبادانی هرچه بیشتر منطقه و کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: برای اداره شهرها نیازمند درآمد پایدار هستیم

معاون استاندار تهران: برای اداره شهرها نیازمند درآمد پایدار هستیم