مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 16:252021-09-20سياسي

توزیع بیش از یک میلیارد بسته کمک معیشتی و بهداشتی توسط سپاه خوزستان


جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت:مجموعه سپاه و بسیج یک میلیارد و 250 بسته کمک معیشتی و بهداشتی به ارزش چهار میلیارد طی یک سال گذشته توزیع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، امیر سرتیپ دوم محمدعلی گودرزی، جانشین لشکر 92 زرهی اهواز امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهدای ارتش، سپاه و بسیج با خونشان توانستند امنیت، آرامش استقلال و توسعه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به ارمغان بیاورند .

وی افزود: در دفاع مقدس جوانان حماسه های بزرگی خلق کردند و این ها عزت و سرمایه های عظیم کشور ما هستند.

حماسه هایی که برگ هایی زرین به تاریخ کشور اضافه کردند و در تاریخ کشور سراغ نداریم جبهه جوانانی را که در برابر 30 کشور ایستادگی کرده باشند.

جانشین قرارگاه منطقه ای در ارتش بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار برادران سپاه هفته دفاع مقدس را با شعار ما مقتدر هستیم شروع خواهد کرد.

جبهه ها متغییر است وی با تاکید بر اینکه ارتش همراه با سپاه در مقاطع مختلف و در جبهه های متنوعی ایستادگی کرده افزود: یک بار دشمن فرامنطقه ای است و بار دیگر تغییر می کند و ویروس کرونا است در نتیجه جبهه های ما متناسب با زمان متغییر خواهد بود اما نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه در تمام مقاطع زمانی در رکاب رهبر معظم انقلاب آماده خدمت رسانی و دفاع از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از یک میلیارد بسته کمک معیشتی و بهداشتی توسط سپاه خوزستان

توزیع بیش از یک میلیارد بسته کمک معیشتی و بهداشتی توسط سپاه خوزستان