مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 15:352021-09-20اقتصادي

صدور بیش از 34 هزار ویزای اربعین/ سامانه سماح در 48 ساعت آتی بسته می شود


با توجه به شرایط موجود حداکثر ظرف 48 ساعت آینده سهمیه 60 هزار نفری تکمیل می شود و پس از ثبت نام قطعی زائران و اخذ ویزا، مشخصات افراد واجد شرایط در سازمان هواپیمایی بارگذاری می شود تا افراد بر مبنای لیست امکان تهیه بلیت با نرخ مصوب را داشته باشند.

- با توجه به شرایط موجود حداکثر ظرف 48 ساعت آینده سهمیه 60 هزار نفری تکمیل می شود و پس از ثبت نام قطعی زائران و اخذ ویزا، مشخصات افراد واجد شرایط در سازمان هواپیمایی بارگذاری می شود تا افراد بر مبنای لیست امکان تهیه بلیت با نرخ مصوب را داشته باشند.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: تا کنون بیش از 34 هزار ویزا برای زائران اربعین صادر شده است، مابقی نیز طبق روال اداری در دست انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در موضوع زیارت اربعین تا زمان سفر نخست وزیر عراق به ایران، سفارت این کشور دستورالعملی در زمینه ویزا ارائه نداده بود، افزود : بعد از این سفر بود که دولت عراق دستورالعمل های مربوطه به همراه سهمیه پذیرش زائران از مرزهای هوایی را اعلام کرد.

**ثبت نام 156 هزار نفر در سامانه سماحوی با اشاره به محدودیت زمانی تا اربعین و فشردگی کار گفت : دریافت ویزای معتبر، در اختیار داشتن کارت واکسیناسیون و داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 34 هزار ویزای اربعین/ سامانه سماح در 48 ساعت آتی بسته می شود

صدور بیش از 34 هزار ویزای اربعین/ سامانه سماح در 48 ساعت آتی بسته می شود