مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 15:302021-09-20بين الملل

پیش بینی سرلشکر صفوی در مورد بازگشت آمریکا به برجام و سرنوشت آنها در سوریه


دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: امریکایی ها مجبور هستند به این قدرت بزرگ ایران تن دهند و تسلیم شوند و به برجام بازگشت کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سرلشکر صفوی گفت:امریکایی ها مجبور هستند به قدرت بزرگ ایران تن دهند و تسلیم شوند و به برجام بازگشت کنند ،چرا که ایران از شرایط برتر در محیط ملی و منطقه ای برخوردار است ،امریکایی ها مجبور هستند همانطور که از افغانستان فرار کردند به زودی از سوریه هم فرار کنند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: امریکایی ها هم با روسیه هم با چین هم با کره شمالی دچار چالش و تهدید متقابل هستند .

ایران به عنوان بزرگترین قدرت در غرب آسیا به سازمان همکاری شانگهای بر اساس منافع مشترک و دشمن مشترک ،تهدیدات مشترک پیوست ، البته منافع مشترکی هم با کشورهای سازمان همکاری شانگهای داریم .

سردار سرلشکر پاسدار صفوی که به دعوت فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی در آییین رونمایی از کتاب شهادت شکار- خاطرات و دست نوشته های شهید علی تجلایی شرکت کرد با تکریم هفته دفاع مقدس گفت: هم اکنون 37 سال از شهادت سردار مومن ، شجاع و خردمند و متقی اسلام ، سردار علی تجلایی می گذرد و در آستانه اربعین از این کتاب ارزشمند رونمایی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی سرلشکر صفوی در مورد بازگشت آمریکا به برجام و سرنوشت آنها در سوریه

پیش بینی سرلشکر صفوی در مورد بازگشت آمریکا به برجام و سرنوشت آنها در سوریه