مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 15:302021-09-20اقتصادي

تکمیل زنجیره پایین دستی صنایع بزرگ خراسان شمالی اولویت سرمایه گذاری در صنایع کوچک


نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان گفت: تکمیل زنجیره پایین دستی صنایع بزرگ استان اولویت سرمایه گذاری در صنایع کوچک است.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان گفت: تکمیل زنجیره پایین دستی صنایع بزرگ استان اولویت سرمایه گذاری در صنایع کوچک است.

محمد وحیدی در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی افزود: با توجه به اینکه در سطح استان ما صنایع پایین دستی بزرگی داریم باید سرمایه گذاران را به سمت ایجاد واحدهای صنعتی در بخش صنایع پایین دستی استان ترغیب نماییم.

وی ادامه داد: شهرک ها و نواحی صنعتی که زمین در آنها جهت واگذاری تمام شده و یا در حال اتمام است باید به دنبال طرح توسعه آنها باشیم تا سرمایه گذار بتواند به راحتی شهرک مورد نظر خود را انتخاب و سرمایه گذاری کند.

وحیدی در این دیدار به لزوم تسریع در تعیین تکلیف اراضی واگذار شده که نسبت به بهره برداری آن اقدام نشده ، تأکید کرد و گفت : باید این زمین ها در شهرکها و نواحی صنعتی استان شناسایی گردد و اقدامات قانونی صورت گیرد .

وی اظهارکرد: باید گروه های تولیدی خاص با توجه به پتانسیل های موجود در استان گسترش یابد و سرمایه گذاران را به آن سمت سوق دهیم از جمله پتانسیل های موجود در استان قطعه سازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره پایین دستی صنایع بزرگ خراسان شمالی اولویت سرمایه گذاری در صنایع کوچک

تکمیل زنجیره پایین دستی صنایع بزرگ خراسان شمالی اولویت سرمایه گذاری در صنایع کوچک