مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 15:152021-09-20سياسي

اختصاص سه دستگاه اتوبوس به طرح واکسیناسیون سیار کرونا


نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز از اختصاص سه دستگاه اتوبوس شهرداری شیراز، به طرح واکسیناسیون سیار کرونا در مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیداحسان اصنافی با اشاره به لزوم تسریع در روند واکسیناسیون کرونا در شیراز اظهار داشت: با توجه به تأثیر مثبت واکسن در روند شیوع بیماری، باید در تزریق واکسن به گروه های هدف تسریع شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز، واکسیناسیون را مهم ترین ابزار برای مقابله با کرونا دانست و گفت: در حالی که مردم از محدودیت های درازمدت کرونایی به ستوه آمده اند و اقتصاد خانوار در خظر شدیدی قرار گرفته است، موضوع واکسیناسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی از لزوم کمک و همراهی مدیریت شهری برای تسریع در روند واکسیناسیون کرونا در شیراز گفت و افزود: سه دستگاه اتوبوس مگاترانس سه محور شهرداری شیراز به منظور اجرای طرح مشترک واکسیناسیون سیار کووید 19، در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گرفته است.

به گفته نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز، این اتوبوس ها مناسب سازی و به امکانات لازم برای واکسیناسیون تجهیز شده است تا به منظور واکسیناسیون کرونای ساکنین مناطق محروم و کم برخوردار شهر شیراز مورد استفاده قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سه دستگاه اتوبوس به طرح واکسیناسیون سیار کرونا

اختصاص سه دستگاه اتوبوس به طرح واکسیناسیون سیار کرونا