مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 15:002021-09-20پزشكي

دعوت از افراد بالای 18 سال برای دریافت واکسن کروناویروس


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از افراد بالای 18 سال استان فارس برای مراجعه و دریافت واکسن کروناویروس دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از شیراز، مهرزاد لطفی در جلسه ستاد کرونا، با دعوت از افراد بالای 18 سال استان برای دریافت سریع واکسن علیه کروناویروس تاکید کرد: واکسیناسیون علیه کروناویروس در کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری تاثیر بسیاری دارد و لازم است جمعیت گروه هدف برای دریافت واکسن علیه این بیماری بشتابند.

او از اثربخشی واکسیناسیون علیه بیماری کووید19 در کاهش مرگ و میر و جلوگیری از بستری بیماران مبتلا به کروناویروس در مراکز درمانی و بیمارستان ها خبر داد و اظهار کرد: بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کووید19 در شرایط فعلی به افرادی که هنوز واکسن نکرده اند، اختصاص دارد که این امر نشانگر تاثیر واکسیناسیون در برابر این بیماری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به گستردگی مراکز انجام واکسیناسیون کروناویروس در استان فارس، لازم است جمعیت گروه هدف که افراد بالای 18 سال را تشکیل می دهند، برای دریافت واکسن تعلل نکنند.

لطفی با ابراز نگرانی در خصوص کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، تاکید کرد: واکسیناسیون همراه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی می تواند از ابتلا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از افراد بالای 18 سال برای دریافت واکسن کروناویروس

دعوت از افراد بالای 18 سال برای دریافت واکسن کروناویروس