مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:452021-09-20اقتصادي

دلیل رفتار تبعیض آمیز بین کارمندان چیست؟!


رفتارهای تبعیض آمیز در حوزه حقوق پرداختی کارمندان به اندازه ای است که این کارمندان قدرت چانه زنی وزارت خانه مطبوعشان عامل معیار پرداختی ها دانسته و خواهان اجرای عدالت در رویه پرداخت ها شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بی سروسامانی در پرداخت حقوق و فوق العاده های دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف، گله مندی های زیادی برای کارکنان و کارمندان ادارات و وزارت خانه ها ایجاد کرده، افزایش حقوق کارمندان برخی از وزارتخانه ها نسبت به حقوق کارمندان دیگر دستگاه ها، سؤال جدی و به جایی است که ذهن بسیاری را مشغول کرده که چرا یکسان سازی حقوق و یکپارچه سازی در تمام دستگاه ها اتفاق نمی افتد؟! این نابسامانی به اندازه ای است که وقتی بخشی از مطالبات افزایش حقوق دستگاه ها محقق شده صدای اعتراض بخش دیگر بلند می شود و این موضوع مشکلاتی را برای کسانی که در پی حل مشکند ایجاد می کند به این معنی که افزایش حقوق نیازمند تأمین اعتبار است و اگر این تأمین اعتبار صورت نگیرد قطعاً محقق نشده و رضایتمندی کارمندان را فراهم نمی کند.

به نظر می رسد این نارضایتی، نارضایتی به حقی است چراکه کار برابر، مدرک و تخصص برابر نیازمند دریافتی یکپارچه و برابر است البته تفاوت های جزیی نسبت به تخصص و مدارک بالاتر قابل درک بوده اما تفاوت چند 10 میلیونی بین کارمندان وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل رفتار تبعیض آمیز بین کارمندان چیست؟!

دلیل رفتار تبعیض آمیز بین کارمندان چیست؟!