مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:452021-09-20سياسي

کارگروه پیگیری مطالبات پرستاران در مجلس تشکیل می شود


نماینده کرج، فردیس و اشتهارد با حضور در مجتمع آموزشی درمانی امام علی (ع) کرج از بخش کرونایی بازدید و نحوه خدمت رسانی به این بیماران را بررسی کرد.

- ایسنا/البرز نماینده کرج، فردیس و اشتهارد با حضور در مجتمع آموزشی درمانی امام علی (ع) کرج از بخش کرونایی بازدید و نحوه خدمت رسانی به این بیماران را بررسی کرد.

مهدی عسگری در بازدید از مجتمع آموزشی درمانی امام علی (ع) به عنوان مرکز ویژه درمان کرونا در کرج گفت: جامعه پزشکی و کادر درمان جزو افرادی هستند که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در خط مقدم؛ مدافع سلامت مردم بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عسگری با اشاره به اینکه در مدت زمان شیوع بیماری کرونا بسیاری از مشاغل شیفت بندی شده اند و برخی به صورت دورکاری فعالیت می کردند، گفت: کادر درمان از معدود مشاغلی است که در زمان پیک بیماری و ایامی که به بسیاری از افراد ماندن در خانه توصیه می شد، در محل کار خود حاضر و با نیرو و توان بیشتری به بیماران کرونایی خدمت رسانی کردند که این حضور جهادی شایسته تقدیر فراوان است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مجلس در تلاش است اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را اجرایی کند، گفت: در نشست اخیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و طرحی و همچنین پرداخت فوق العاده ویژه به گروه پرستار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه پیگیری مطالبات پرستاران در مجلس تشکیل می شود

کارگروه پیگیری مطالبات پرستاران در مجلس تشکیل می شود