مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:402021-09-20سياسي

راه اندازی شبکه بی سیم رادیویی دیجیتال در منابع طبیعی چهار استان کشور


مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از راه اندازی شبکه بی سیم رادیویی در منابع طبیعی 4 استان؛ تهران، قزوین، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی خبر داد.

- مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور خبر داد: راه اندازی شبکه بی سیم رادیویی دیجیتال در منابع طبیعی چهار استان کشور ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از راه اندازی شبکه بی سیم رادیویی در منابع طبیعی 4 استان؛ تهران، قزوین، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی خبر داد.

امیر مسعود جلالی امروز 29 شهریورماه، اظهار کرد: وجود بی سیم و برقراری ارتباط رادیویی برای پیشگیری از تخریب اراضی ملی، قاچاق چوب و اطفای حریق در جنگل ها و مراتع امری لازم و ضروری بوده و هدف سازمان جنگل ها این است که تا پایان سال جاری این ارتباط رادیویی را در تمامی استان های کشور گسترش دهد.

وی تصریح کرد: سازمان جنگل ها بخش قابل توجهی از ادوات مربوط به شبکه بی سیم رادیویی را خریداری و در بیش از نیمی از استان های کشور 30 تا 40 درصد کارهای مقدماتی آن را انجام داده است.

مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور خاطرنشان کرد: در مقاطعی در دهه 70 از شبکه رادیویی بی سیم به شکل آنالوگ در منابع طبیعی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شبکه بی سیم رادیویی دیجیتال در منابع طبیعی چهار استان کشور

راه اندازی شبکه بی سیم رادیویی دیجیتال در منابع طبیعی چهار استان کشور