مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:352021-09-20اقتصادي

توسعه صنایع فولاد، ارزش افزوده بیشتر در خوزستان ایجاد می کند


با توجه به اینکه بخش مهمی از تولیدات فولادی قابلیت صادرات دارد، امیدواریم با رفع موانع موجود و توسعه صنایع فولاد، ارزش افزوده بیشتری در کشور و خوزستان ایجاد شود و بتوانیم با بهره گیری از این ظرفیت به توسعه صادرات بپردازیم.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه بخش مهمی از تولیدات فولادی قابلیت صادرات دارد، امیدواریم با رفع موانع موجود و توسعه صنایع فولاد، ارزش افزوده بیشتری در کشور و خوزستان ایجاد شود و بتوانیم با بهره گیری از این ظرفیت به توسعه صادرات بپردازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق خلیلیان در پایان نشست با مدیران شرکت های فولادی استان که امروز، 29 شهریورماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش مهمی از تولیدات فولادی قابلیت صادرات دارد امیدواریم با رفع موانع موجود و توسعه صنایع فولاد ارزش افزوده بیشتری در کشور و خوزستان ایجاد شود و بتوانیم با بهره گیری از این ظرفیت به توسعه صادرات بپردازیم و در عین حال به ایجاد اشتغال بیشتر در استان و کاهش نرخ بیکاری کمک شود.

وی افزود: خوشبختانه در استان خوزستان ظرفیت های زیادی در بخش صنایع فولاد وجود دارد و 14 شرکت بزرگ و متنوع در استان در این صنعت فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنایع فولاد، ارزش افزوده بیشتر در خوزستان ایجاد می کند

توسعه صنایع فولاد، ارزش افزوده بیشتر در خوزستان ایجاد می کند