مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:102021-09-20اقتصادي

ثبت نام 3200 نفر در طرح توسعه مشاغل خانگی اردبیل


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: در طرح توسعه ملی مشاغل خانگی بیش از 3 هزار و 200 نفر از استان اردبیل ثبت نام کرده بودند که بعد از غربالگری 2 هزار و 900 نفر ثبت نهایی شدند.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: در طرح توسعه ملی مشاغل خانگی بیش از 3 هزار و 200 نفر از استان اردبیل ثبت نام کرده بودند که بعد از غربالگری 2 هزار و 900 نفر ثبت نهایی شدند.

مهران اوچی 29 شهریور در جلسه با سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: جهاد دانشگاهی مثل سال های گذشته سعی دارد با اجرای بهینه این طرح ، به حُسن اعتماد مسئولان استان بهترین پاسخ را ارائه کند.

وی حمایت از پیشران ها را نقطه عطف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی عنوان کرد و ادامه داد: این طرح بر خلاف طرح های اشتغال زایی گذشته که با اعطای تسهیلات بی برنامه، فرد بیکار را به فرد بیکار بدهکار تبدیل می کرد، سعی دارد با حمایت از پیشران ها زمینه اشتغال متقاضیان و درآمد پایدار خانواده ها را فراهم کند.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل بر بهره گیری از ظرفیت خیرین اشتغال برای کارآفرینی در جامعه تأکید کرد و افزود: تمام فعالیت های آموزشی جهاد دانشگاهی برای کمک به کاهش نرخ بیکاری جامعه به سمت آموزش های مهارتی سوق پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 3200 نفر در طرح توسعه مشاغل خانگی اردبیل

ثبت نام 3200 نفر در طرح توسعه مشاغل خانگی اردبیل