مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:102021-09-20سياسي

روند کارهای عمران شهری با انتخاب شهردار زنجان تسریع می یابد


با انتخاب شهردار زنجان، امیدواریم روند کارها در حوزه عمران شهری سرعت یابد.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با انتخاب شهردار زنجان، امیدواریم روند کارها در حوزه عمران شهری سرعت یابد.

منصور مرادلو عصر امروز (29 شهریورماه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اعضا از ابتدای کار به دنبال انتخاب فردی اصلح برای تصدی پست شهرداری بود، اظهار کرد: بعد از بررسی های فراوان و از اخذ رزومه از 55 نفر، در نهایت 8 نفر از این افراد واجد شرایط بر اساس قوانین و نکاتی که مدنظر بود، شناخته شدند که در انتها با استماع برنامه این افراد، اعضا فرد مورد نظر خود را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: امیدواریم شهردار منتخب پس از دریافت حکم خود بلافاصله برنامه های مورد نظر را به مرحله اجرا درآورد که اعضای شورای اسلامی شهر زنجان نیز با همه توان از شهردار منتخب بر اساس قانون حمایت خواهند کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه با بیان اینکه انتظار می رود کارکنان شهرداری زنجان نیز با همه توان پای کار باشند، ادامه داد: انتظار داریم با انتخاب شهردار جدید، شاهد تحول در شهر باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، عباس راشاد با 5 رای به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کارهای عمران شهری با انتخاب شهردار زنجان تسریع می یابد

روند کارهای عمران شهری با انتخاب شهردار زنجان تسریع می یابد