مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-20ورزشي

اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان شمشیربازی در اردبیل برگزار می شود


مربی اردبیلی و سرمربی تیم ملی شمشیربازی اپه جوانان ایران از برگزاری اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان شمشیربازی در اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مربی اردبیلی و سرمربی تیم ملی شمشیربازی اپه جوانان ایران از برگزاری اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان شمشیربازی در اردبیل خبر داد.

صادق آرامش 29 شهریور با اعلام این خبر افزود: اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان شمشیربازی کشور در اسلحه اپه از 7 تا 14 مهر به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

به گفته وی، به دلیل اینکه تا پایان سال جاری مسابقات رده سنی امید آسیا برگزار نخواهد شد، رده سنی امید در اردوی اردبیل حضور نخواهد داشت، ادامه داد: با تصمیم فدراسیون شمشیربازی، فعلاً روی نوجوانان و جوانان متمرکز شده ایم.

مربی اردبیلی و سرمربی تیم ملی شمشیربازی اپه جوانان ایران افزود: تا زمان برگزاری مسابقات آسیایی امارات، در مجموع 6 اردو برنامه ریزی کرده ایم که تقریباً ماهانه یک اردو خواهد بود و سعی خواهیم کرد هرچه زودتر به ترکیب اصلی برسیم تا تمریناتمان اصولی پیش برود.

آرامش اضافه کرد: اردوی اول با دعوت از 10 بازیکن نوجوان و جوان آغاز خواهد شد و بیشتر حالت شناخت و بررسی میزان آمادگی دارد و پس از برگزاری چند دور مسابقه انتخابی، نفرات مدنظر را برای اردوی دوم که احتمالاً در تهران یا یکی از اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان شمشیربازی در اردبیل برگزار می شود

اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان شمشیربازی در اردبیل برگزار می شود