مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:102021-09-20اقتصادي

ایرانسل جایزه نوآوری گروه MTN را دریافت کرد


ایرانسل در گردهمایی سالانه گروه MTN با موضوع راهکارهای سازمانی، موفق شد جایزه ویژه نوآوری را دریافت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، گردهمایی سالانه EBU (Enterprise Business Unit) گروه MTN با عنوان EBU Connect در روزهای 24 و 25 شهریور 1400، با حضور مدیران بخش راهکارهای سازمانی شرکت های عضو گروه MTN برگزار شد.

در این رویداد، بخش راهکارهای سازمانی ام تی ان ایرانسل به دلیل خلق محصولات و خدمات متنوع و نوآورانه و توسعه محصولات نو و بازارهای جدید، مبتنی بر راهکارهای مرکب و خلاقانه، نظیر طرح های تحول دیجیتال صنعتی، طرح خودروی متصل و طرح پایش و کنترل خودکار پهپادهای مورد استفاده در صنعت کشاورزی، موفق به دریافت جایزه نوآورترین EBU در گروه MTN شد.

در این گردهمایی، همچنین درباره آخرین روندهای صنعت و نیز راهبرد گروه در توسعه راهکارهای سازمانی، با حضور نمایندگانی از شرکت های گوگل، آمازون، مایکروسافت و هوآوی، بحث و گفت وگو شد.

ایرانسل، اولین و برزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با ارائه راهکارهای نوین سازمانی، از جمله خدمات اینترنت پرسرعت سازمانی، ارتباطات یکپارچه سازمانی، خدمات زیرساخت ابری، تبلیغات هوشمند، خدمات اینترنت اشیا شامل شبکه NB-IoT، سامانه مدیریت منابع و انرژی، مدیریت هوشمند ناوگان و… نقش خود را در زیست بوم جدید ارتباطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانسل جایزه نوآوری گروه MTN را دریافت کرد

ایرانسل جایزه نوآوری گروه MTN را دریافت کرد