مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:102021-09-20سياسي

1279 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی برگزار می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امسال در چهل و دومین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس 1279 برنامه به مناسبت این هفته در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امسال در چهل و دومین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس 1279 برنامه به مناسبت این هفته در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

سرهنگ رضا هزاری، امروز دوشنبه 29 شهریور در نشست خبری برنامه های هفته دفاع مقدس درخراسان جنوبی با بیان اینکه ستاد دفاع مقدس در استان، شهرستانها و بخش ها تشکیل شده است، بیان کرد: 30 شهریور به صورت همزمان در سراسر کشور از یک میلیون رزمنده دفاع مقدس تجلیل خواهد شد که در استان خراسان جنوبی نیز برنامه تجلیل از رزمنده های دفاع مقدس را خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هزاری تصریح کرد: 31 شهریور ماه فرماندهای نظامی، انتظامی و اعضای شورای تامین استان با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و تجدید بیعت با جایگاه امامت و ولایت خواهند داشت.

وی از انجام فضا سازی در استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با رزمندگان و جانبازان، پاسداشت سربازان دفاع مقدس، تجلیل از شهدا و مدافعان سلامت، تجلیل از نقش زنان، دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1279 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی برگزار می شود

1279 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی برگزار می شود