مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-20اقتصادي

بدهی 6 میلیارد تومانی مشترکین آب و فاضلاب گناباد


سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد از بدهی 6 میلیارد تومانی مشترکین آب و فاضلاب گناباد در بخش های مسکونی ، تجاری، و سایر بخش ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی امور آب و فاضلاب گناباد، جواد سالاری اظهار کرد: مشترکین تحت پوشش این امور در بخش های مختلف، بابت استفاده از خدمات مربوط به آب، بیش از 6 میلیارد تومان بدهکارند.

سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد افزود: بیش از 900 میلیون تومان از بدهی عنوان شده مربوط به بخش مسکونی، حدود 500 میلیون تومان در بخش تجاری، 950 میلیون تومان بخش صنعتی ، 300 میلیون تومان در بخش های ساخت ساز و آزاد و الباقی مربوط به سایر مصارف نظیر بخش های عمومی، دولتی و خصوصی است.

وی با تأکید بر خودگردان بودن شرکت آب و فاضلاب یادآور شد: گناباد با توجه به موقعیت اقلیمی از مناطق آسیب پذیر و دارای تنش آبی فراوان در تأمین آب شرب است و در طول سال های اخیر، به صورت جدی با بحران خشک سالی مواجه بوده است.

سالاری ادامه داد: هزینه ها و قیمت تمام شده آب در این شهرستان به نسبت سایر مناطق به دلیل خط انتقال طولانی، بالا است و قیمت تمام شده تولید هر لیتر آب نسبت به مبلغ پرداختی مشترک بسیار بالاتر است که این موضوع رفع سریع نواقص و مشکلات موجود در شبکه آب رسانی را کمی دشوار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 6 میلیارد تومانی مشترکین آب و فاضلاب گناباد

بدهی 6 میلیارد تومانی مشترکین آب و فاضلاب گناباد