مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-20پزشكي

محدودیت سنی واکسیناسیون در اصفهان برداشته شد


در حال حاضر 3 مرکز مصلا، پل شهرستان و گلستان شهدا در اصفهان تا ساعت 24 تزریق واکسن را انجام می دهند.

- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از امروز 29 شهریور ماه محدودیت سنی واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای 18 سال در استان اصفهان برداشته شد و افراد بالای 18 سال می توانند به سایت سلامت مراجعه کنند.

آرش نجیمی امروز در گفت وگو با فارس با اشاره به برداشته شدن محدودیت های سنی واکسیناسیون اظهار داشت: از امروز 29 شهریور ماه محدودیت سنی واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای 18 سال در استان اصفهان برداشته شد و افراد بالای 18 سال می توانند به سایت سلامت مراجعه کنند و نوبت واکسن بگیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تأکید بر اینکه از مردم درخواست داریم بر اساس پیامک دریافتی به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند، افزود: افرادی هم که روزهای قبل برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون استان مراجعه می کردند و در گروه سنی هم قرار نداشتند، تزریق انجام می شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کمبودی از لحاظ واکسن برای تزریق نوبت اول نداریم البته مشکلی در بعضی از نوع های خاص واکسن داریم که در حال برطرف شدن است، گفت: در کل واکسن موجود است و در حال افزایش ظرفیت موجود هستیم و تزریق واکسن سرعت بالایی گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت سنی واکسیناسیون در اصفهان برداشته شد

محدودیت سنی واکسیناسیون در اصفهان برداشته شد