مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:402021-09-20سياسي

رفع تصرف از 30 هزارمترمربع اراضی کشاورزی در شیراز


مدیر جهادکشاورزی شهرستان شیراز اعلام کرد که در تازه ترین مورد از برخورد قاطع با تغییرکاربری، اقدامات غیرقانونی برای تصرف حدود 30 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی با تخریب دیوار احداث شده، - ایسنا/فارس مدیر جهادکشاورزی شهرستان شیراز اعلام کرد که در تازه ترین مورد از برخورد قاطع با تغییرکاربری، اقدامات غیرقانونی برای تصرف حدود 30 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی با تخریب دیوار احداث شده، رفع شد.

ذبیح الله سیروسی گفت: حکم تبصره های 1 و 2 ماده 10 در سطح 30 هزار مترمربع از اراضی آب پرده شهرستان شیراز سحرگاه امروز دوشنبه 29 شهریورماه اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی شیراز، سیروسی ادامه داد: در این اقدام که حضور نماینده دادستان شهرستان شیراز و جمعی از کارشناسان انجام شد، دیوار غیرقانونی احداث شده دور 30 هزار متر مربع از اراضی تخریب شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تغییر کاربری اراضی کشاورزی با دقت رصد و گزارش می شود، برخورد با چنین اقداماتی، قطعی و بدون اغماض و قانونی است.

سیروسی با بیان اینکه برخورد قاطع با تغییر کاربری های غیرمجاز شهرستان شیراز و اقدامات پیشگیرانه اولویت محسوب می شود، گفت: فعالیت دو قرارگاه تازه تأسیس پیشگیری از تغییر کاربری و حفاظت از اراضی کشاورزی ظرف یک ماه گذشته گام بزرگی در مسیر مقابله با اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف از 30 هزارمترمربع اراضی کشاورزی در شیراز

رفع تصرف از 30 هزارمترمربع اراضی کشاورزی در شیراز