مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:302021-09-20سياسي

تجلیل از 10 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کردستان


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان گفت: این استان دارای 10 هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس است که در روز مراسم به صورت نمادین 41 نفر مورد تجلیل قرار می گیرند و مابقی نیز با همکاری ستاد بازنشستگان نیروهای مسلح تجلیل خواهند شد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان گفت: این استان دارای 10 هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس است که در روز مراسم به صورت نمادین 41 نفر مورد تجلیل قرار می گیرند و مابقی نیز با همکاری ستاد بازنشستگان نیروهای مسلح تجلیل خواهند شد.

سردار ذبیح الله مالکی، امروز، 29 شهریورماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با اشاره به اینکه دفاع مقدس اقتدار و اراده فولادی ما را به دنیا نشان داد، اظهار کرد: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس گنجینه ارزشمند دفاع مقدس را برای ما به جا گذاشته اند که امروز ما به آن می بالیم.

وی افزود: دوران دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری اوج افتخارات ملت ایران است چراکه این دوران ویژگی های انقلابی، اسلامی، ایثار، مقاومت، از جان گذشتگی، اتحاد و یکپارچگی و .

با خود دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان بیان کرد: در طول تاریخ هر جنگی که بر ایران تحمیل شده بخشی از خاک ایران از آن جدا شده است اما دوران دفاع مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 10 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کردستان

تجلیل از 10 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کردستان