مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-20اقتصادي

بنیاد برکت از طرح های اشتغال زا حمایت می کند/ افزایش سقف تسهیلات حمایتی


مجری طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت در استان اردبیل گفت: بنیاد برکت طی سال 1400 از 250 طرح اشتغال زای خانگی و کارگاهی در مناطق محروم و روستایی حمایت می کند.

- مهرداد اصغری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به اقدامات اشتغال زایی بنیاد برکت در استان اردبیل اظهار کرد: بنیاد برکت طی سال 1400 از 250 طرح اشتغال زایی خانگی و کارگاهی با ظرفیت اشتغال زایی برای 600 نفر حمایت می کند.

وی افزود: رویکرد اصلی بنیاد، اشتغال زایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم و روستایی بوده و در برخی موارد در شهرهای محروم وحاشیه شهرها نیز اجرا می شود.

مجری طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت در استان اردبیل بیان کرد: در سال های گذشته فقط در شهرستان های کوثر، بیله سوار و خلخال از مشاغل خرد خانگی و کارگاهی حمایت می کردیم که با رایزنی توانستیم در سال جاری برای تمامی شهرستان های استان اعتبار جذب نماییم.

وی ادامه داد: بر همین اساس در شهرستان نیر هم حمایت از این کارگاه ها در دستور کار قرار گرفته و شناسایی و بررسی طر ح ها و افراد واجد شرایط توسط 2 تسهیل گر بنیاد برکت آغاز شد.

اصغری با بیان اینکه بنیاد برکت برای اجرای طرح های اشتغال زایی روشی منحصر به فرد دارد، تصریح کرد: طرح اجرا شده در این شهرستان، طرح سرمایه گذاری حمایتی اشتغال برکت سحاب بوده و هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد برکت از طرح های اشتغال زا حمایت می کند/ افزایش سقف تسهیلات حمایتی

بنیاد برکت از طرح های اشتغال زا حمایت می کند/ افزایش سقف تسهیلات حمایتی