مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:552021-09-20سياسي

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس لنده/از رونمایی مرد قانون تا اعزام جهادیون


نشست خبری فرمانده سپاه لنده به مناسبت چهلمین و یکمین سالگرد دفاع مقدس ظهر امروز با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنده؛ پیش از ظهر امروز نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه لنده با حضور خبرنگاران برگزار شد.

سرهنگ روح الله ویسی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد وخاطره شهدا وامام شهدا گفت: دفاع مقدس برگ زرین و درخشانی برای انقلاب و نظام  محسوب می شود.

فرمانده سپاه ناحیه لنده با بیان اینکه دفاع مقدس باعث بیمه شدن نظام و انقلاب شد افزود: همه مردم و نیروهای مسلح در کشور با یک وحدت و انسجام توانسته اند بر دنیای کفر که در مقابل ما ایستاده اند بایستند و مقاومت کنند.

ویسی گفت: اگر به تاریخ جنگ ها نگاه کنیم هر جنگ و نبردی که اتفاق افتاده پاره ای از خاک کشور جدا شده اما در جنگ 8 ساله ما تنها نبردی بود که حتی یک قدم هم از خاک جمهوری اسلامی در دست دشمن باقی نماند.

وی اظهار داشت: رسانه ها همیشه نقش بسزایی در نقل اخبار و اطلاعات مسائل مختلف داشته و دارند امروزه جایگاه رسانه بسیار مهم و ارزشمند و تعیین کننده در اتخاذ تصمیمات در همه رده هاست.

ویسی اظهار داشت: در ایام هفته دفاع مقدس بیش از 50 برنامه در سطح ناحیه، حوزه ها، ادارات و پایگاه های مقاومت در شهرستان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس لنده/از رونمایی مرد قانون تا اعزام جهادیون

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس لنده/از رونمایی مرد قانون تا اعزام جهادیون