مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-20اقتصادي

اعلام تعهدات بیمه ای زائران اربعین


در این میان اگر تا روز سوم بازگشت علائم کرونا در زائر ایجاد شد در صورت مثبت بودن تست کرونا ، شخص مدنظر مشمول تعهدات بیمه ای خواهد بود.

- مدیر کل بازرسی سازمان حج و زیارت که مسئولیت نظارت بر بیمه و پزشکی کمیته اعزام اربعین حسینی(ع) را بر عهده دارد، تعهدات بیمه ای در قبال زائران اربعین 1400 را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از سازمان حج و زیارت، ناصر شاهنده در توضیح تعهدات بیمه ایران که طرف قرارداد برای بیمه زائران امسال محسوب می شود، گفت: بیمه طرف قرارداد، بابت غرامت فوت به هر علت عمر زمانی مبلغ 500 میلیون ریال را متعهد شده است.

پرداخت غرامت فوت ناشی از حوادث نیز 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پرداخت غرامت نقص عضو یا از کارافتادگی جزیی، دائم و ناشی از حادثه تا سقف سه میلیارد ریال در نظر گرفته شده که این هزینه ها با تایید پزشک معتمد پرداخت می شود.

شاهنده پرداخت هزینه های درمان بیمارستانی و جراحی به علت بیماری یا حادثه را تا سقف 500 میلیون ریال دانست و گفت: پرداخت هزینه های درمانی سرپایی و پاراکلینیکی نیز تا سقف 50 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه پوشش بیمه ای هر یک از بیمه شدگان در مسیر هوایی از زمان ورود به عراق آغاز می شود و در طول مدت اقامت در بین راه و شهرهای زیارتی عراق کربلا، نجف، کاظمین ادامه می یابد، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تعهدات بیمه ای زائران اربعین

اعلام تعهدات بیمه ای زائران اربعین