مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-20اجتماعي

تمامی مرزهای زمینی به عراق بسته است/ هزار زائر از مرز مهران برگردانده شدند


فرمانده مرزبانی ناجا روز گذشته در خصوص آخرین وضعیت مرزهای چهارگانه با کشور عراق اعلام کرد که تمامی مرزهای زمینی بسته است و امروز نیز سرپرست فرمانداری مهران از برگرداندن 1000 زائر از مرز مهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طبق روال هر ساله شیعیان بسیاری از سراسر این کره خاکی در روزهای نزدیک به واکسن کرونا و رایزنی مسئولان داخلی با مسئولان عراقی فقط مجوز ورود 30 هزار ایرانی از مرز هوایی مسیر و تمامی مرزهای زمینی بسته شد.

  زائران به هیچ عنوان به مرزهای زمینی مراجعه نکنند فرمانده مرزبانی ناجا هفته گذشته ضمن تاکید بر انسداد مرزهای زمینی در ایام اربعین از همه زائران حسینی خواست که از مراجعه به مرزها خودداری کنند.

سردار گودرزی در این باره گفت: بنابر اعلام مسئولان کشور عراق و باتوجه به فراگیری بیماری کرونا، مرزهای زمینی پذیرای زائران حسینی نخواهند بود و در این راستا هیچ برنامه ای برای پذیرش زائران و خدمت رسانی به آنها وجود ندارد.

وی بار دیگر تاکید کرد: مرزهای زمینی کاملا بسته هستند و زائران به هیچ عنوان به مرزهای زمینی مراجعه نکنند.

مرز خسروی برای تردد اربعین مسدود است/ فرماندار: کسی مراجعه کند، باید برگردد فرماندار قصرشیرین روز گذشته با بیان اینکه مرز قصر شیرین بر زائران اربعین بسته است، گفت: ورود و خروج به مرز خسروی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مرزهای زمینی به عراق بسته است/ هزار زائر از مرز مهران برگردانده شدند

تمامی مرزهای زمینی به عراق بسته است/ هزار زائر از مرز مهران برگردانده شدند