مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-20اقتصادي

جزییات پوشش بیمه زائران اربعین 1400


مدیر کل بازرسی سازمان حج و زیارت که مسؤولیت نظارت بر بیمه و پزشکی کمیته اعزام اربعین حسینی (ع) را بر عهده دارد، تعهدات بیمه ای در قبال زائران اربعین 1400 را اعلام کرد.

- ناصر شاهنده، مدیرکل بازرسی حسینی(ع) را بر عهده دارد، درباره تعهدات بیمه ایران که طرف قرارداد برای بیمه زائران امسال است، گفت: بیمه طرف قرارداد، بابت غرامت فوت به هر علت عمر زمانی مبلغ 500 میلیون ریال را متعهد شده و پرداخت غرامت فوت ناشی از حوادث نیز دو میلیارد و 500 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پرداخت غرامت نقص عضو یا از کارافتادگی جزیی، دائم و ناشی از حادثه تا سقف 3 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که این هزینه ها با تایید پزشک معتمد پرداخت می شود، خاطر نشان کرد: پرداخت هزینه های درمان بیمارستانی و جراحی به علت بیماری یا حادثه تا سقف 500 میلیون ریال و پرداخت هزینه های درمانی سرپایی و پاراکلینیکی نیز تا سقف 50 میلیون ریال است.

شاهنده با بیان اینکه پوشش بیمه ای هر یک از بیمه شدگان در مسیر هوایی از زمان ورود به کشور عراق آغاز می شود و در طول مدت اقامت در بین راه و شهرهای زیارتی عراق کربلا، نجف و کاظمین ادامه می یابد، گفت: این پوشش بیمه ای تا ساعت 24 روز بعد از ورود به کشور ادامه خواهد یافت؛ ضمن اینکه برای زائرانی که به صورت زمینی به کشور بازمی گردند تمهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پوشش بیمه زائران اربعین 1400

جزییات پوشش بیمه زائران اربعین 1400