مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-20سياسي

برگزاری 80 طرح آبروی محله در همدان


فرمانده سپاه ناحیه همدان از افتتاح 11 حوزه جدید مقاومت بسیج در همدان خبر داد و گفت: از طرح آبروی محله مقابل 80 منزل شهدا در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی بقایی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امسال چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را با همت جمعی و با شعار ما مقتدریم با برنامه های مختلف آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه طبق تاکید مقام معظم رهبری، نقش فرماندهی و محوری امام(ره) نباید در برنامه ها گم شود گفت: ایشان در انسجام بخشی ظرفیت های مردمی نقش اثرگذاری داشتند که امروز اگر می خواهیم در دفاع مقدس های مختلف نظیر موضوعات اجتماعی، اقتصادی و نبرد نرم دشمن نیز پیروز باشیم، باید با همان روحیه پای کار باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه امروز دولت برآمده از رای مردم نیز باید تمام ظرفیت های مردم، انسجام بخش و گفتمان ساز را پای کار بیاورد افزود: در جلسات مختلف استان و شهرستان نیز به این موضوع تاکید شده است تا با ظرفیت های مردمی کارها را پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه از برنامه های هفته بسیج شهرستان همدان است.

وی با بیان اینکه در این هفته 11 حوزه مقاومت بسیج به تعداد حوزه های  شهرستان اضافه و در مجموع 26 حوزه می شود گفت: این حوزه های مقاومت به نام شهیدان سال نامگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 80 طرح آبروی محله در همدان

برگزاری 80 طرح آبروی محله در همدان